uncle samy

samy's camera sale adl outlet
 uncle samy

Aku berjiran dengan keluarga hindu yang sudah bersara. Uncle samy yang sudah berumur pertengahan 60 an tinggal bersama isteri nya, manakala anak-anak nya sudah besar dan tinggal berasingan. Uncle samy begitu baik dengan keluarga ku. Aku seorang isteri yang bekerja dan mempunyai dua orang cahaya mata. Suami ku juga bekerja dan sering out station. Kadang kala uncle samy lah tempat ku meminta pertolongan disaat suami ku tiada di rumah. Aku mempunyai wajah dan potongan badan yang agak menarik, mungkin sebab itulah juga aku sering menjadi mangsa gangguan seksual di tempat aku bekerja. Dah banyak tangan-tangan nakal dipejabat ku yang berjaya meramas tetek dan punggung ku. Tapi bila mengenangkan mereka semua rakan sekerja aku, jadi aku tidak panjangkan perkara tersebut. Ada juga yang lebih berani dengan mengajak aku melakukan hubungan seks dengan mereka, tetapi aku masih waras dan tidak akan membenarkan sesiapa sahaja kecuali suami ku yang boleh membenamkan nya kedalam faraj ku. Namun begitu aku ada satu kelemahan iaitu mudah terangsang bila dirangsang dan mudah menyerah kalau terangsang. Nasib baik hanya suamiku sahaja yang mengetahui kelemahan ku tersebut, kalau tidak sudah tentu ramai buaya-buaya darat kat pejabat yang ingin mengambil kesempatan terhadap diri ku.

suatu hari ketika suami ku yang sudah lebih seminggu bekerja out station, paip air dibilik mandi kami telah mengalami kebocoran. Aku terpaksa mengambil cuti kecemasan untuk membetulkan kerosakan tersebut. aku telah menghantar anak-anak ku ke pusat jagaan untuk memudahkan kerja-kerja membaik pulih paip tersebut. Malang nya pagi tu tiada seorang plumber pun yang berjaya dihubungi, oleh itu aku meminta tolong uncle samy yang kebetulan berada dirumah nya untuk membaik pulih paip tersebut. Uncle samy yang hanya berseluar pendek tidak berkeberatan untuk menolong ku yang terdesak ketika itu. Oleh kerana kebocoran paip tersebut agak teruk aku turut sama membantu uncle samy membaik pulih nya. Akibat nya baju dan kain batik yang ku pakai basah kuyup semua nya. Ketika itu barulah aku perasan aku terlupa pakai coli dan baju ku yang bewarna putih dan nipis itu mendedahkan bentuk buah dada ku yang montok itu. Sudah terlambat untuk aku menyalin baju ku yang basah kuyup itu, mungkin uncle samy telah melihat permandangan tersebut. Mungkin sebab itulah juga agak nya ketika aku membantu nya memegang batang paip tadi, uncle samy mengabil kesempatan dengan menggesel-gesel siku nya pada buah dada ku. aku tak ambil kisah sangat tentang itu, janji paip yang bocor dapat dibaiki. Ketika aku mengadap berhadapan dengan uncle samy baru aku perasan seluar pendek uncle samy agak tertonjol kedepan. Apakah uncle samy bernafsu dengan tubuh ku sehingga menyebabkan zakar nya menegang, ini cukup membahayakan diriku.

Ida tolong pegang batang paip ni,uncle nak ketatkan bahagian atas tu, pinta uncle samy menamatkan lamunan ku. Tanpa banyak soal aku terus memegang batang paip tersebut dalam keadaan membelakangi uncle samy yang sedan berusaha mengetatkan dan memasang semula paip shower. Uncle samy merapatkan badan nya pada tubuh ku, sehingga aku dapat rasakan zakar nya yang menegang itu menekan-nekan alur punggung aku. Sambil membetul kan paip tersebut, uncle samy menujah-nujah batang zakar nya pada alur punggung menyebabkan aku kegelian dan terangsang nafsu ku. Dalam hati mula mengesyaki uncle samy mahu menikmati tubuh ku serta mahu melakukan hubungan seks dengan ku. Gementar juga hati ini memikirkan sekira nya perkara tersebut benar-benar berlaku. Bagaimana lah nanti uncle samy akan mengerjakan tubuh ku ini. Aha sudah siap pun, mari kita test, kata uncle samy lalu membuka paip shower tersebut. Air shower tersebut memancut deras seperti biasa, aku mengelak dari kebasahan menyebabkan aku terlanggar tubuh uncle samy yang masih sasa itu dan hampir terjatuh. Uncle samy memeluk ku kemas untuk mengelakkan aku terjatuh sehingga aku dapat rasakan batang zakar nya tegang itu tepat menikam faraj ku yang masih ditutupi dengan kain yang ku pakai. Aku cuba melepas kan diri dari pelukan uncle samy, tetapi pelukan kemas nya menghalang aku berbuat demikian. Ida, uncle telah tolong ida, kini giliran ida pula tolong sama uncle, kata uncle samy yang masih memeluk tubuh ku, seolah-olah sepasang kekasih yang bertahun lamanya tak bertemu. Aku hanya mendiamkan diri sambil menutup buah dada ku agar tidak bersentuh terus dengan tubuh uncle samy, namun begitu aku tidak dapat menghalang batang zakar nya yang mengeras itu daripada menekan rapat faraj ku. Sudah 15 tahun uncle punya batang tidak menegang, bermacam ubat uncle sudah cuba, tapi ini hari dia boleh tegang bila tengok tubuh ida, uncle merayu sama ida bagilah peluang sama uncle untuk rasa ida punya barang, sudah lama uncle teringin nak rasa puki melayu, sebelum ini memang unce punya batang tak mahu tegang, apa boleh buat, tapi ini hari dia boleh tegang depan ida, entah bila pula nanti uncle dapat peluang macam ini, uncle sanggup bayar berapa ida mahu, tapi bila uncle nak pakai ida punya puki bagi lah, rayu uncle samy panjang lebar.

Dalam keadaan serba salah itu dan masih lagi dalam pelukan uncle samu tanpa aku sedari beliau membawa aku perlahan-lahan ke katil ku lalu menduduk kan aku ditepi kati tersebut. Aku membiarkan sahaja uncle samy meramas-ramas lembut buah dada ku yang mula mengeras. Uncle, saya tidak buat perkara macam ni, saya ni isteri orang dan saya tidak mahu menduakan suami saya, rayu ku. Ala ida ini rahsia kita berdua sahaja, uncle pun tak mahu merosakkan rumah tangga ida, tapi uncle merayu sama ida berilah peluang sekali sahaja pada uncle untuk rasa ida punya puki, tolong la ida sekali ini sahaja, lepas ni uncle tak minta lagi, 15 tahun uncle berusaha untuk memulihkan dan menegangkan batang uncle, kali ini dia boleh tegang, memang uncle akan menyesal kalau tidak dapat menggunakan peluang ini, lagi-lagi dengan tubuh ida yang memang uncle idamkan selama ini, rayu uncle samy panjang lebar. Dalam keadaan diri ku yang masih buntu memikirkan perkara tersebut, uncle samy telah berjaya menanggalkan baju aku yang sudah basah lencun itu mendedahkan buah dada ku yang montok serta bahagian atas tubuh ku yang putih kuning itu. Aku memegang tangan uncle samy yang berusaha melonggarkan ikatan kain batik yang aku pakai. Tanpa berlengah lagi uncle samy menyambar puting susu ku yang sudah mengeras sehinggakan tubuh ku terbaring di katil. Uncle samy menyonyot puting susuku sambil menjilat dan meramas keseluruhan buah dada ku. Aku mula kegelian kerana perlakuan tersebut tidak pernah dilakukan oleh suami ku. Kebiasaan suamiku hanya meramas-ramas tetek dan menggosok-gosok faraj ku sehingga berair, selepas itu dia terus menindih dan menyetubuhi diri ku sehinggalah dia memancut air mani nya kedalam faraj ku. Aku tak kisah sangat tentang hubungan seks kerana sudah menjadi tanggung jawab ku untuk melayan suami ku yang penting asalkan dia puas.

Kini pertahanan diriku semakin goyah bila diasak oleh uncle samy. Aku terus dibuai nafsu yang dimainkan oleh uncle samy pada bahagian atas tubuh ku. Uncle mesti janji, sekali ini sahaja tau, akhir aku mengalah dengan uncle samy. Uncle samy tersenyum melihat diriku yang sudah menyerah, uncle janji tapi kali ini uncle mahu rasa ida punya puki boleh, pinta uncle samy lagi. Aku mengangguk lemah, sayu dan sedih kerana terpaksa menyerahkan kehormatan kepada lelaki yang bukan suami ku. Aku melepaskan tangan uncle samy yang berusaha untuk melucutkan kain dan seluar dalam aku. Kini aku berkeadaan telanjang bulat di hadapan lelaki yang bukan suami ku. Aku hanya memejam mata kerana malu berkeadaan begitu dan pasrah dengan apa saja yang akan dilakukan oleh uncle samy terhadap tubuh ku.

Terhenjut-henjut tubuh ku menahan hentakan zakar uncle samy kedalam faraj ku. walaupun faraj ku sudah pun lencun tapi kehangatan batang zakar uncle samy tetap dirasai. Geselan kepala zakar nya yang tidak bersunat itu pada dinding faraj ku tetap memberi kenikmatan membuatkan aku kegelian, tanpa aku sedar aku sendiri mengerang-ngerang ketika uncle samy menghenjut zakar nya kedalam faraj ku.

Hampir 20 minit uncle samy menikmati tubuh ku, peluh jantan nya mula keluar, begitu juag dengan aku yang mula kepenatan mengangkang untuk nya dan menahan asakan zakar nya pada faraj ku. Kini aku dapat rasakan uncle samy mula menekan batang zakarnya sedalam-dalam nya kedalam rongga faraj sehingga kepala zakar nya menyentuh pintu rahim ku yang menyebabkan aku kesenakan menahan tekanan zakar nya mula mengembang dan berdenyut-denyut menandakan dia akan mengeluarkan air mani nya, belum pun sempat aku menghalang uncle samy daripada memancutkan air mani nya kedalam rahim ku, berdas-das pancutan dan semburan hangat air mani nya membasahi rahim ku sehinggakan menimbulkan rasa sensasi yang hebat pada tubuh ku faraj ku kembali mencengkam batang zakar uncle samy dan tubuh ku mengejang lagi lalu terasa air mani ku keluar lagi untuk klimak ku yang ketiga. Aku terkulai lemah, begitu juag uncle samy yang masih terkulai kepenatan di atas tubuh ku. Setelah pulih aku menolak tubuh uncle samy dari tubuh ku lalu mengeluarkan batang zakar nya yang masih terendam dalam faraj ku. Aku bangkit ke bilik air lalu membersihkan sisa air mani uncle samy yang bertakung dalam rongga faraj ku. Uncle samy mengucapkan berbanyak- banyak terima kasih kepada ku di atas kesudian ku memberi layan seks kepada nya tadi. Menggunung pujian nya pada diriku di atas kenikmatan yang diperolehi nya dari tubuhku. Uncle samy ingin mengulanginya lagi sekira nya aku memberi peluang kepada nya lagi. Disebalik penyesalan di atas keterlanjuran ku tadi, ada rasa kepuasan yang tak terhingga dalam tubuh ku hasil daripada penangan batang zakar pakcik hindu jiran aku tu. Setelah dihitung-hitung jadual haid ku , aku bernasib baik kerana aku tidak subur ketika ini, diharapkan benih hindu yang ditanam oleh uncle samy ke dalam rahim ku tidak akan menghamilkan ku.

Menyedari kesilapan ku yang telah  mencurangi suami ku dengan membenarkan dan menyerah tubuh ku untuk dinikmati oleh uncle samy tempoh hari, akutelah memberi layanan istimewa kepada suami ku yang baru pulang daripada outstation. Malam itu sahaja kami melakukan 3 kali persetubuhan dimana aku memainkan peranan aktif untuk memuaskan nafsu seks suami ku. Namun begitu aku menyedari hakikat nya walau sebanyak mana pun air mani suami ku di lepaskan kedalam rahim ku, ianya tak mampu untuk menghamilkan diriku kerana kandungan sperma suami ku yang sedikit dan tidak subur yang telah disahkan oleh doktor kesuburan. Sebab itu lah aku sukar untuk mengandung secara normal, aku mengandungkan anak sulung kami yang telah pun berusia 5 tahun itu secara suntikan terus benih suami ku pada benih ku.
Nasib baiklah kecurangan ku tempoh hari tidak dapat dihidu oleh suami ku. Manakala perhubungan keluarga ku dengan keluarga uncle samy macam biasa seolah-olah tiada  apa yang berlaku antara kami.  Dua bulan selepas kejadian tersebut, aku terkejut disapa dari belakang oleh uncle samy ketika aku sedang mengelamun melayani perasaan sendiri di beranda rumah ku. Hai ida termenung je, tak sihat ke, tanya uncle samy. Oh uncle samy, terkejut saya, sihat saje terkenang kisah lalu, jawab ku bersahaja. Mana suami dan anak tanya nya lagi. Mereka kat padang permainan sana jawab ku lagi. Dari tadi uncle tengok ida termenung saja, ingatkan tak sihat, manakan tahu mengandung lagi ke, ujar uncle samy lagi.
Ala uncle, kalau saya sakit ke, tak sihat ke, mengandung ke bukan ada orang  nak ambil tahu ke, jawab ku dalam nada merajuk. Eh kalau ida mengandung uncle pun kena jaga ida jugak sebab uncle pun ada syer dalam perut ida tu, ujar uncle samy sambil tergelak gatal. Aku turut sama tergelak kecil, tak adalah uncle, benih yang uncle tanam hari tu tak menjadi, saya tak subur hari tu, jawab ku selamba. Ooo nasib baik lah ye, risau juga uncle fikirkan perkara tu, maklum lah benda sedap uncle rasa rugi kalau uncle pancut luar, ujar uncle samy lagi. Sudahlah uncle perkara tu dah lama terjadi nak buat macam mana, aku memotong cakap uncle samy bila melihat suami dan anak ku sudah pulang.
Hai uncle lama tak nampak, suami ku menyapa dari jauh. Hai rizal, uncle memang selalu ada, kamu tu yang jarang nampak, asyik sibuk dengan kerja saja, balas uncle samy sambil bersalaman dengan suami ku.  Terima kasihlah uncle keranasudi menjaga dan menolong keluarga saya, sepanjang ketiadaan saya, ujar suami ku lagi. Aku hanya tersenyum mendengar mendengar pujian tersebut, suami ku tak tahu yang uncle samy telah berjaya menikmati dan menyetubuhi isteri nya ini. Kita hidup berjiran biasalah, kenalah ambil tahu jugak, jawab uncle samy tersenyum. Baginilah uncle sebenar nya minggu depan sekali lagi saya kena outstation kat sabah seminggu, macam biasalah nak minta tolong uncle tengok-tengok kan famili saya ni, ujar suami ku lagi. Rizal jangan susah hati, famili rizal uncle anggap macam famili uncle jugak jawab uncle samy. walaupun sedikit terkejut aku dah biasa dengan perkara macam tu, selalu ditinggalkan suami.
Sehari sebelum suami ku berangkat ke sabah, dia telah menyetubuhi diriku sepuas-puas nya, sampaikan dalam satu malam tu, kami melakukan 3 kali hubungan seks. Aku tak kisah memang tugas ku sebagai seorang isteri untuk memuaskan nafsu seks suami ku. Bila dia puas dengan layanan ku tak adalah dia nak  menggatal cari lain ketika outstation nanti.
Sepanjang ketiadaan suami ku, boleh dikatakan setiap hari uncle samy menjenguk kami sekeluarga dan bertanya khabar dan keperluan kami. Aku terharu juga dengan sikap ambil tahu uncle samy tersebut. Rasa nya tak rugi tak rugi aku menyerahkan tubuh ku untuk dinikmati oleh uncle samy dulu. Sebelum kejadian tempoh hari uncle samy tak lah serapat  sekarang ini.
Suatu petang sebaik sahaja pulang dari kerja, uncel samy memberi tahu dia dan isteri nya akan bermalam dirumah anaknya di kepong, kerana menantu nya akan melahirkan anak bila-bila masa sahaja. Namun begitu sekiranya aku memerlukan bantuan dan pertolongan nya aku boleh menelefon atau sms kepada nya, dia akan pulang membantu. Kebetulan pula malam tu hujan dan ribut di ikuti kilat sambung menyambung berlaku dengan hebatnya. Aku dan anak ku berada dalam ketakutan dengan keadaan sedemikian. Aku cuba menelfon dan sms suami ku namun tiada balasan, tahu-tahu jelah kerja di kawasan pendalaman sabah, mungkin tiada liputan signal disitu. Selepas itu aku cuba menelefon dan sms uncle samy menyatakan kami dalam ketakutan kerana hujan dan ribut yang kuat sedang melanda. Uncle samy membalas sms aku menyatakan dia  kan pulang kerumah nya, lagi pun ada barang yang perlu disimpan. Setelah hampir 1 jam menunggu, anak ku telah pun terlena dalam ketakutan tetapi aku tidak dapat melelapkan mata kerana risau dengan keadaan hujan dan ribut tersebut. Aku tak mampu menangani sebarang kemungkinan secara berseorangan, oleh itu aku bertekad meminta tolong uncle samy menemani kami malam ini. Aku tak kisah sekiranya uncle samy mahu menikmati tubuhku lagi malam ini, asalkan kami anak beranak berasa selamat.
Ketika unce samy menelefon aku mengatakan dia sudah berada dirumah nya, keadaan hujan dan ribut masih belum reda. Uncle seorang saja ke, tanya ku ketika menjawab panggilan uncle samy. Ye la, untie masih disana, jawab uncle samy. Kalau macam tu, uncle tidur disini saja lah, temankan kami, ujar ku lagi.  Kalau ida tak kisah, uncle no problem, jawab uncle samy tertawa. Datanglah, saya tunggu ni, balas ku lagi. Malam itu aku sengaja memakai kaftan longgar tanpa coli dan seluar dalam kerana aku tahu buah dada dan faraj ku mungkin akan menjadi sasaran uncle samy malam ini. 10 minit kemudian uncle samy mengetuk pintu rumah ku, aku menyambut nya dengan penuh senyuman kehadiran uncle samy yang hanya memakai kain pelikat dan baju singlet. Sorrylah uncle, menyusahkan uncle saja, ucapan pertama ku ketika menyambut kedatangan nya. Tak pe ida punya pasal, puncak gunung ke lembah ke uncle sanggup datang, jawab uncle samy. Menantu dah bersalin ke, tanya ku lagi. Belum lagi tapi dah masuk labor room dah, sana ramai yang jaga dia, sambung uncle samy lagi.
Wah cantiklah ida malam ni, seksi pulak tu, puji uncle samy sambil merenung tubuhku. Ala tak ada yang seksi nya uncle, semua nya uncle  dah tengok dan dapat rasa dah pun, jawab ku sedikit manja. Uncle samy tergelak kecil mendengar nya. Anak dah tidur ke tanya nya lagi. Dah, takut-takut pun tertidur jugak, ujar ku. Uncle mahu minum ke, nanti saya buatkan, ujar ku meneruskan bicara. tak payah susah-susahlah ida, lagi pun uncle sudah banyak minum disana, mahu keluarkan lagi air adalah, lagipun malam-malam begini uncle minum susu sahaja, ujar uncle samy lagi. Ala susu untuk orang dewasa tak ada lah uncle, susu anak saya je ada, nak bagi susu saya pun tak ada anak kecil lagi, jawab ku dalam nada bergurau dan dikuti ketawa oleh uncle samy. Kalau ida punya tak payah ada susu, uncle sanggup hisap, kalau nak anak kecil kenalah bagi mulut satu lagi tu minum susu uncle, balas uncle samy juga dalam nada bergurau. Sorry la ida uncle bergurau, tak pe lah ida uncle tak kisah tak payah lah susah-suah, lagi pun esok ida kerja, pergi lah tidur ujar uncle samy lagi. Tapi malam ni uncle tidur kat luar je lah ye, bukan tak nak bagi tidur kat dalam, anak saya ada kat dalam, takut nanti dia terjaga kan susah pulak nanti, ujar ku lagi. Tak payah susah-susah lah ida atas sofa ni pun uncle boleh tidur, ujar nya lagi. Ala atas tilam ni selesa sikit, tadi uncle juga cakap nak keluarkan air uncle kan, tak pelah nanti saya temankan lah sampai air uncle habis keluar, uncle ni macam tak biasa dengan saya pulak, rungut ku. Uncle samy tergelak memahami kiasan aku, sebenar nya uncle memang nak terkencing dari tadi lagi tahan ni, jawab nya. Aku turut sama tergelak, pergi je kencing kat toilet tu, tapi jangan lupa basuh bersih-bersih zakar uncle tu, nanti ida tolong keluarkan air mani uncle pulak, ujar ku selamba. Ooo yang tu uncle pastikan sentiasa bersih semata-mata untuk ida, tapi betul ke ida nak bagi sama uncle lagi ni, tanya uncle samy ingin kan kepastian. Aku mengangguk tersenyum, susah payah uncle datang menemani kami ni, biarlah malam ni saya tolong uncle pula melepaskan nafsu uncle dengan tubuh saya, ujar ku lagi. Tapi uncle tak ada protection ni, kondom tak ada ni, ujar uncle samy lagi. Uncle juga cakap dulu kan, tak nikmat kalau pakai kondom, jadi malam ni tak payah pakai kondom, uncle nikmatilah puas-puas tubuh saya malam ini, kalau uncle nak saya hamil dengan benih uncle, pancut kat dalam saya tengah subur ni, kalau uncle tak mahu saya hamil, pancut kat luar saja, ujar ku lagi sambil melirik senyuman menggoda kearah uncle samy.
Baiklah ida sayang, ni la yang buat uncle sayang sangat kat ida ni, memang uncle teringin sangat nak kan ida mengandung denagn benih uncle ni, ujar uncle samy tersengih. Setelah menyiapkan tempat tidur untuk uncle samy aku berbaring di tilam tersebut menanti dan bersedia untuk disetubuhi oleh uncle samy. Aku merelakan malam ini faraj ku disula oleh batang zakar berkulup  dan rahim ku dihangatkan dengan benih-benih pakcik hindu ni. Aku hanya tersenyum melihat uncle samy yang  siap berbogel bila keluar dari tandas dengan batang zakar nya yang hitam legam itu keras menegang dan bersedia untuk memuaskan faraj ku yang siap sedia basah ini. Kalau dinilai dari segi fizikal uncle samy ni, memang hilang selera seks ku, tetapi mengenangkan aku pernah mengecapi kenikmatan bersetubuh yang telah diberikan oleh uncle samy, aku merelakan sekali lagi tubuhki dinikmati oleh uncle samy demi untuk mengecapi kepuasan bersama.
Aku membiarkan uncle samy menelanjangi tubuh ku tanpa seurat benang dan merangsang nafsu ku yang sudah terangsang ini dengan meromeng tengkuk ku, meramas-ramas tetek ku serta mengosok-gosok lembut faraj dan kelentik ku. Aku membalas pelukan uncle samy dan meluaskan lagi kangkang ku disaat uncle samy mula menggesel-gesel kepala zakar nya pada alur faraj ku. Aku mengerang menahan kegelian dan kesenakan disaat uncle samy mula menekan kepala zakar nya yang mula memasuki rongga faraj ku. Disebabkan keadaan faraj ku yang cukup terangsang dan berair memudahkan batang  zakar uncle samy menerobos memasuki rongga faraj ku sehingga kedasar nya. Kini keseluruhan batang zakar nya tenggelam dalam lubang faraj ku sehingga aku rasakan bulu kemaluan uncle samy rapat bertemu dengan bulu kemaluan ku. Ukuran zakar uncel samy yang besar dan panjang serta membengkok itu menyebabkan aku terpaksa menahan kesenakan dalam kenikmatan yang terasa hingga kedalam rahim ku. Namun begitu kegelian dan kehangatan serta kenikmatan yang disalurkan oleh zakar uncle samy mengatasi segala nya. Ternganga mulut ku sambil mengerang-ngerang kenikmatan disaat uncle samy mula menghenjut faraj ku, gerakan keluar masuk zakar nya dengan rentak perlahan dan laju itu menyebabkan aku telah klimaks beberapa kali dan setiap kali aku klimaks uncle samy memberi peluang kepada aku untuk menikmati sepenuh nya. Namun begitu aku melihat uncle samy masih steady menikmati tubuh ku walau pun peluh jantan mula keluar membasahi tubuh kami. Zakar nya masih kuat meragut kenikmatan yang disediakan oleh faraj ku tanpa ada tanda-tanda  untuk memancutkan air mani nya. Aku yang sudah kepenatan mengangkang itu perlu melakukan sesuatu untuk mempercepatkan klimak uncle samy agar persetubuhan ini dapat disudahkan.
Disaat uncle samy menhenjut zakar nya memasuki faraj ku, aku memeluk tubuh nya dan melingkarkan kaki ku pada pinggang nya dan faraj ku mengemut zakar nya sekuat mungkin sambil menggoyang-goyang punggung ku. gerakan tersebut menyebabkan zakar uncle samy tertanam rapat di dasar faraj ku sehingga kepala zakar nya menyentuh rapat pintu rahim ku. Aku menahan kesenakan akibat tusukan tersebut, namun begitu aku terus berusaha agar uncle samy memanncutkan air mani nya.  Setealh beberapa ketika melaku gerakan tersebut uncle samy mula mengerang dan aku rasakan kepala zakar nya mula mengembang lalu melepaskan berdas-das pancutan air mani nya kedalam rahim ku. Setelah diarsakan tiada lagi air mani yang keluar dari zakar uncle samy aku melepas lingkaran kaki ku pada pinggang nya dan terdampar kepenatan. Ketika uncle samy memancut nya air mani nya aku juga klimak ketika itu, sekira nya diteruskan persetubuhan ini sesungguh nya aku tak mampu lagi nak klimak setelah aku rasakan lebih lima kali aku klimaks dikerjakan oleh zakar uncle samy. Aku membiarkan uncle samy terdampar atas tubuh ku dan zakar nya yang masih rapat terendam dalam faraj ku. Kehangatan air mani uncle samy  yang memenuhi rahim dan rongga faraj ku masih terasa.
Setelah tenaga kembali pulih aku menyuruh uncle samy mencabut zakar nya dari faraj ku kerana uku ingin kebilik air. Aku hanya membersih bahagian luaran faraj ku sahaja dan membiarkan air mani uncle samy bertakung dalam rongga faraj dan rahim ku kerana aku bersedia untuk hamil dengan benih tersebut. Aku meminta tidur didalm bilik menemani anak ku, uncle samy yang masih kepenatan hanya mengangguk tersenyum kepuasan. teruk juga faraj ku dikerjakan oleh uncle samy tadi, lebih satu jam aku disetubuhi oleh nya, terasa sengal dan longar segala sendi ku kerana penat mengangkang dan pedih terasa faraj ku menahan asakan zakar uncle samy yang agak besar dan panjang itu.
Duan bulan kemudian aku mula terasa loya dan pening, aku ke klinik untuk membuat ujian kehamilan dan keputusan memang aku disahkan hamil yang besar kemungkinan hasil daripada hubungan seks ku dengan uncle samy. Sepanjang tempoh kehamilan tersebut memang uncle samy menjaga keperluan dengan baik sekali. Disebabkan kesibukan tugasan kerja suami ku dia tidak menaruh syak wasangka terhadap kandungan tersebut. Lantaran kebaikan dan sikap ambil tahu uncel samy terhadap diriku meyebabkan aku tidak kisah sekira nya uncle samy mengambil kesempatan untuk memuaskan nafsu nya dengan tubuhku.

(curry restaurant,samy's camera store, egyptian bread, hot egyptian, samy s, samy's camera shop)
samy's camera sale adl outlet

samy's camera sale adl outlet

samy's camera sale adl outlet

samy's camera sale adl outlet

samy's camera sale adl outlet

samy's camera sale adl outlet

samy's camera sale adl outlet

samy's camera sale adl outlet

samy's camera sale adl outlet

samy's camera sale adl outlet

samy's camera sale adl outlet